top of page
חיפוש

פלייסמנטים לקלפים

לממהרים- פלייסמנטים (תרשימי זרימה לעבודה עם הקלפים) להורדה בסוף הפוסט.


הקלפים שלי התבשלו על אש קטנה כל כך הרבה זמן, מרגע המחשבה על הרעיון עד הרגע שיצאו לאור פיזית ממש עבר כמעט עשור... איפשהו בהתחלה דמיינתי אותם מגיעים בתוך קופסת אוכל כזו, כשלצידם פלייסמנטים ועוד כל מיני עזרים ודימויים. חשבתי שהדימוי הזה של להניח על הפלייסמנט את הדברים שמזינים אותנו מוגשים לצד הכלים להם אנו זקוקים וכו' יכול לסייע בהתבוננות. הרעיון הזה ירד מהפרק בתהליכי ההפקה (מטעמי עלויות ועניינים אחרים...).


בדיעבד אני שמחה שהערכה יצאה נקייה כפי שהיא, משאירה מקום לכל אחד לקחת את התמונות והקלפים לעולמו שלו ופורצת את דרכה הרבה מעבר לעוסקים בתרפיה שבבישול ואפיה.

כבר שמעתי על תזונאיות שמשתמשות בקלפים שלי על מרפאות בעיסוק שמוצאות בתמונות כלי נגיש לעבודה עם אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים, כמובן שמטפלים, יועצים ומחנכים על כל סוגיהם ואפילו על דייטים או ערבים חברתיים שלוו בקלפים.


אז אני מזמינה אתכם למצוא את הדרך שלכם לעבוד עם הקלפים, עם הפריסות הייחדיות שלכם, השאלות שמתאימות לכם ואפשר כמובן גם לשחק עם הכמות של התמונות/ המילים.

ובכל זאת לאלו מכם שרוצים רעיונות וכלים אני אציע כאן מידי פעם רעיונות לשימושים שונים.

מצורפים כאן פלייסמנטים שונים שיכולים לשמש אתכם להכוונה לעבודה עם הקלפים. אפשר להדפיס את הפלייסמנט (מפת החשיבה) שמתאימה לכם לתהליך שתרצו לעבור או להעביר ולשחק עם הקלפים.


המלצות כלליות לעבודה עם ה"פלייסמנטים":

  • הגשה- השקיעו בצורת ההגשה- סדרו את סביבת העבודה, פרסו על מפה יפה או שולחן מזמין את הקלפים בצורה שאתם אוהבים (אפשר לקרוא עוד על הפריסות השונות כאן), הניחו בצד עטים שכיף לכתוב איתם וכדאי ממש גם כוס קפה (תה, מיץ תפוזים או יין טוב ) וחייב- עוגייה קטנה.

  • טעימות- אם זו הפעם הראשונה שאתם משתמשים בקלפים התחילו בלהכיר קצת את הטעמים, ספרו על החיבור הזה שבין האוכל לחיים, שבין אוכל לרגשות או שבין העבודה במטבח לתהליכים התוך אישיים והבינאישיים. חברו את הדברים מהבטן שלכם, עם החיבור האישי שלכם.... ואפשר להיעזר כמובן גם בהסברים שלי על ההקבלה הזו שבין ההזנה הרגשית להזנה הפיזית).

  • ראשונות, עיקריות, קינוח או פשוט מנות לחלוקה- חשבו על מטרת המפגש ובהתאם החליטו כיצד תרצו להנחות אותו, מהקל לכבד? באופן מונחה או אסוציאטיבי? בזוגות/ שלשות או אחד על אחד וכו'...

  • בחרו בפלייסמנט המתאים- ניתן להיעזר בתיאור שנמצא בפינה השמאלית ובכותרות שמכווינות לבחירת קלף תמונה או מילה. מכאן הבחירה היא שלכם האם לבקש לבחור בתמונה בלבד ולכתוב תחתיה מילה שמתארת. או לבחור רק קלף מילה. ואפשר כמובן להניח את התמונה על גבי קלף המילה.

  • התבוננו יחד בפלייסמנט שנוצר- תעמיקו יחד בבחירות, שאלו שאלות, שהו לרגע עם הסיפור שמסופר דרכן.

  • סכמו בכמה מילים וצלמו לתזכורת – כי יש שיגידו שארוחה טובה שלא תועדה היא ארוחה שלא התקיימה...:-)


אם אהבתם, מצאתם עוד שימושים או סתם בא לכם לספר לי אני תמיד אשמח לשיתופים או תמונה מהתליך שלכם.

תהנו !




103 צפיות0 תגובות

Comentários


bottom of page